Två år med Zombieöverlevnad

Idag fyller bloggen tydligen två år. Det har varit roliga år och bloggformatet är ju väldigt bra egentligen. Internet var roligare när alla hade en blogg (och tyckte det var coolt). De inlägg som haft flest besökare är lite halvtramsiga inlägg om vilket de bästa landet att leva i efter Zombiekatastrofen eller vilket det bästa närstridsvapnet efter zombiekatastrofen egentligen är. Lite synd eftersom jag själv tycker inläggen om politiska tolkningar av zombien, grannsämja, och pandemi/antibiotika kanske är mina bästa inlägg. Läsarna har framförallt faktiskt sökt efter info om Zon 261 och min intervju med Fredrik Hiller (kanske börjar bli dags att göra en till sån eftersom filmen snart är klar).

Tyvärr hinner jag inte skriva så mycket på bloggen just nu på grund av att jag försöker fokusera skrivandet på Zombieöverlevnadshandboken jag gör tillsammans med Apart förlag. Dessutom håller jag en kurs i zombieöverlevnad och håller föreläsningar på ämnet (bland annat Zombienatt på Armémuseum) och lite sånt. Men jag skriver när jag hinner och läser en massa böcker som det blir kortare recensioner av.

Vilka ämnen vill ni läsa mer om?

Posted on mars 12, 2014, in zombies i allmänhet. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

