Köp senaste The Walking Dead serietidningen

thewalkingdead-6-2013-1Som ni kanske vet finns The Walking Dead på svenska både som serietidning och som seriebok. I det senaste numret har jag med några överlevnadstips som är vackert illustrerade av Jimmy Wallin. Trots att jag menar att zombieöverlevnad inte är en materialsport, tipsar jag om saker som är bra att ha hemma. Exakt vad kan man läsa i serien. Men om du är en snål rackare så kan du också vänta i en vecka tills jag och apart förlag kör igång vår Överleva zombiekatastrof adventskalender. Den kan du följa på mitt nystartade Zombieöverlevnadstwitterkonto. 

Skynda och köp eftersom den bara finns i affärerna tills 16/12.

Posted on november 27, 2013, in Att överleva, litteratur och film and tagged , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

