In the flesh trailer

Jag har tidigare skrivit om BBC 3s In the Flesh. Nu finns en ny trailer ute inför premiären den 17 mars. Jag tycker det verkar riktigt lovande. Det stärker också min spaning om att vi allt oftare ska identifiera oss med zombien. Från att ha varit objekt blir zombien subjekt.

GLÖM INTE ATT MAILA IN FRÅGOR OM WALKING DEAD INFÖR NÄSTA ZOMCAST SOM GÄSTAS AV JOHAN KIMRIN OCH HANS-ÅKE LILJA! Maila till swedishzomcast@gmail.com senast torsdag.

Posted on mars 4, 2013, in litteratur och film and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 10 kommentarer.

  1. Det där ser ju faktiskt väldigt lovande ut! Man brukar kunna lita på BBC för bra serier.

  2. Skoj med känsliga zombier, men jag väntar fortfarande på en zombieskildring där folk av olika anledningar vill bli zombier, som i några av mina noveller. Vet du några såna eller är det verkligen bara jag som borde söka hjälp?

Kommentera

