Premiär för Swedish Zomcast!

I fredags spelade vi (jag och Jonny från Swedish Zombie) in det första avsnittet i Swedish Zomcast. En podcast om zombies som jag hoppas kommer ut typ en gång i månaden. Gästen i premiärprogrammet är författaren Susanne Samuelsson som skriver på Stiligheter. Det var första gången vi gjorde något sånt och det finns väl lite grejer man kan rätta till men på det stora hela är jag jättenöjd och tycker det var riktigt kul.

Sprid så mycket ni orkar och ge gärna feedback på hur vi kan förbättra zomcasten till nästa gång.

Nya trailern för World War Z är förövrigt ute och vi snackar lite om den. Kolla in den.

Posted on november 10, 2012, in litteratur och film, zombies i allmänhet and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Hej,
    Detta var ju mycket trevligt att lyssna på. Kul med ”runda bords” diskussion med gäst och varvat med recensioner. Det märks snabbt att ni är pålästa och att ni älskar den förmultnade zombien ogenerat mycket!

    Ska bli intressant att se World War Z, och det perspektivet de har på massan av zombies (ja, jag tycker fortfarande att plural är zombies) som en hord som bara väller fram och förödar allt i sin väg.

    Jag ser fram mot nästa zomcast!

    / Antichrister

  2. Lyssnade precis själv efter att ha publicerat den. Intressant men rätt osurvivalistiskt. Som ni tänkte er antar jag…

  3. Tack Antichrister!

    Casper: Temat är ju zombies 🙂 Men jag tror överlevnadstipset för nästa zomcast kommer falla dig mer i smaken.

Kommentera

