Föredrag i Uppsala den 24 maj

Tänkte bara lite snabbt tipsa om att jag håller föredrag om zombies den 24:e maj på Bokcaféet Projektil i Uppsala. Jag kommer att prata om zombiens utveckling från myterna om Voodookulturen, via amerikansk 50-tals science fiction till de snabba virussmittade i 28 dagar senare.

Förhoppningsvis blir det en diskussion om praktiska så klarar du dig efter zombiekatastrofen så jag får lära mig ett och annat också. En av de roligaste grejen med såna samtal är att man nästan alltid lär sig något.

Facebokkevent.

24/5 Kl 19. Kungsgatan 45 i Uppsala.

Posted on maj 6, 2012, in zombies i allmänhet and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Visste du att det hänger en liten zombiehyllning till dig på ABF-utställningen på Arbetets Museum här i Norrköping? En konservburk och en arméjacka tror jag bestämt att det är.

    • he he, jepp. Jag var faktiskt ned och kollade på den för några månader sen. Några som gick kursen och sen höll den blev intervjuade om kursen. Jag tyckte ändå den var helt ok.

Kommentera

